Mumford and sons

Åh, jag har bokat in världens bästa grej. Det är så fantastiskt. Den 5 maj flyger jag till min bästa vän Sara som bor i Paraguay för tillfället. Har varit helt exhalterad sedan jag bokade resan igår. Vill att det ska vara snart.. men vänta... det ÄR ju snart. Det är inte ens tre veckor dit. Känner mig lite galen, men livet är för kort för att inte göra spontana saker ibland. Så jag har en hel del att stå i de kommande två veckorna. Måste hinna vaccinera mig och boka tåg och sånt som hör till. Jag tror jag har resfeber.

Well, kikade på Mumford and Sons-konserten som sändes på SVT för några dagar sedan. Gud. Vad. Underbart. Jag drömmer mig tillbaka till Peace 2012 och deras konsert. Fantastico! Här får ni också njuta:
 

Kommentarer
Torsten säger:

WOHOOO! :D hehehehe jag är sååå glad tralalaaa! Idag köpte vi nya sängkläder och handdukar och tvål och spegel osv till ditt rum! och ändå är det lite mer än 2 veckor kvar hehehe kan inte vänta

Svar: Hahahahaha åhhh <3 DU ÄR SÅ GULLIG!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 KAN KNAPPT VÄNTA! WAHHH
vainillas.blogg.se

2013-04-17 | 02:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback