Home sweet home.../bättre sent än aldrig

Det här med att hålla sig uppdaterad är inte min starkaste sida. Jag som trodde jag skulle ha all tid i världen under mina 35 dagar i Sydamerika men nu sitter jag här mer än 2 veckor efter hemkomsten och får inte fram en enda mening, förutom att jag hamnade på sjukhus två gånger och kom hem 2 dagar senare än tänkt. 
Men jag har hunnit med så mycker mer än så. Alltifrån Foz do Iguacu och Sockertoppen, till en natt på Miami Hilton... helt spontanius liksom.

Jag är nog fortfarande där. Även om planet har landat så har inte jag landat. Har så mycket att berätta, bär på många solskenshistorier... men det tar vi en annan gång. Kan i alla fall bjussa på lite Sydamerikanska bilder. Just nu sitter jag och tycker synd om Sarisen som sitter i Paraguay med ynka 2 grader. Inte okej. Smakprov:

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback